Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2009 19:22 - Начало, край и нагоре
Автор: dorabora Категория: Хоби   
Прочетен: 1675 Коментари: 1 Гласове:
0



/продължение/

Но аз се загубих. Всички ме търсиха или поне аз така мисля. Нямаше ме, самата аз не мога да се открия, защото има хиляди Аз и във всяко едно още толкова. Опасна игра. Но...нали всичко свърши, така мисля. А някога сякаш имах сетива да усещам реалното. Заблуда? Поредната.

 - Меги!
Някой отново вика името ми, но може това да е моят глас. Не смея дори да помисля. Приказка?Сън?
 - Твърде много приказки и сънища. Сама си пожела, напомням ти.
Да, тогава искам край, не ка дойде краят. Нямам желание за друго.
 - Край? Нима знаеш какво е край? Тогава кажи ми какво е начало.
Накъдето и да вървя е начало. А краят вече е само мечта...
 - Сбъдват ли се мечтите, Меги?
...
 - Сбъдват ли се мечтите? Мълчиш. Защото отговорът е да. Сбъдват се, но по-добре това да не се случва понякога, нали? Внимавай какво си пожелаваш. Нагоре!
---



-Така ли приключи всичко?
-Искаше история. получи я...
-Но тя няма...край...
-А какво е начало?
-Стига с това. Какво стана с Меги?
-а какво мислиш, че стана с нея?
- Мисля, че си измисляш, няма никаква Меги!
-Нека да е така.
- Какво се усмихваш? Ще ми разкажеш ли какво се случва накрая или не?
-накарая? Вече го казах - нагоре.
- Но какво значи това "нагоре"?
-О, би могло да означава много неща, но в случая "нагоре" е просто "нагоре".


Тагове:   начало,   край,   Нагоре,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mirasolita - За огледалата
06.02.2009 15:46
Някога имаше една детска книжка "В царството на кривите огледала". И дори филм за Оля и Яло, за лошата Анидаг и злия Берстя...Чела съм ти я когато беше малка, а филма го показвах по телевизията...
Темата с огледалата и доколко образите там са наши и истински вероятно съществува откак има огледала...
Създала си интересен текст. Добре би било да се огледа и да се поравят някои правописни и печатни грешки, пък и може би и да се редактира... един ден.
Както повечето автори и ти не обичаш да се връщаш към вече написания текст. Повечето правят така, но някои се връщат, четат на глас, споделят с други и преправят текста - съкращават, добавят, търсят други думи, изразяват нови чувства.
Така се "изчиства" образът в огледалото на написания текст - може да стане по-добър, а и обратното е възможно...
След време се върни и ти към този текст, огледай се и...продължи!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorabora
Категория: Хоби
Прочетен: 169419
Постинги: 75
Коментари: 42
Гласове: 232
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930