Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2008 18:43 - Поредната вечер
Автор: dorabora Категория: Хоби   
Прочетен: 2513 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Поредната вечер сам на бара. Цигарата дими, питието в чашата събира приглушените свтлини от цветните лампи. откъслечни разговори стигат до ушите му. Защо не се прибира вкъщи? Защо не се разходи малко навън? Чкак го все едно и също- поредната вечер сам. На бара, в парка, у дома. А толкова много хора има около него. Той винаги е сам. Харесва ли му?
Защо ли само го гледам? Защо мисля за неговия живот и забравям своя? А колко знам за себе си? Колко трябва да знам?
И аз съм сама на този бар. Цигарата гори. Гори и живтът ми, изгаря в самота. А толкова много хора има около мен. Правя този избор.
Всеки ден.
Да съм сама.
Харесва ми. Харесва ми дори болката от това, тя е приятна. Защото повече ме боли от онова острие, което толкова пъти ме пробождаше. Повече ме боли от примката около врата ми. Всички тези хора,многото, те ме задушават. Те ме убиват бавно. Но аз не потъвам. И съм пак сама на бара. И той е сам. Не го познавам и не искам. Това е един "той", който поредна вечер е сам. Неговият поглед е загубен сред цигарения дим. Може би търси нещо.
Хей, и аз търся!
Търся малко въздух, чист и живителен. търся бистра вода. Търся малък бряг. Търся топъл пламък. Търся да се уловя за нещо, за да продължа. Надежда ли търся? крада от нея всеки ден, макар и сама.
   
    Защо ти разказвам всичко това?Защо ли не те оставих и днес сам на бара? Защо и ти не ме остави?
Разкажи ми история. Различна. Но не ми я отнемай, не ми взимай самотата. Нека просто я споделим.
Поредната вечер сами на бара.


Тагове:   вечер,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Wyvern
24.03.2008 20:11
харесва ми
цитирай
2. lubopitka - наистина е много хубаво. . Поздр...
25.03.2008 16:16
наистина е много хубаво..Поздравления!!!!
цитирай
3. анонимен - От леля Фестър, с обич.
05.04.2008 01:26
кефи идейката в края. обаче, пич... спри да четеш teenager love или откъдето там си взимаш изразните средства. ти си един от малкото хора които просто накъртват в университета. ако ще пишеш, прави го като никой друг!
цитирай
4. dorabora - отговор
06.04.2008 02:01
Не чета такива вестници, а и никога не съм чела. И какво ще рече накъртват в университета?
Това, което съм написала съм си го писала с моито едуми, мисли и чувства. изразните средства не ги взимам отникъде.Интересно ми е все пак кой си.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorabora
Категория: Хоби
Прочетен: 168060
Постинги: 75
Коментари: 42
Гласове: 232
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031