Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2008 14:17 - Боли
Автор: dorabora Категория: Хоби   
Прочетен: 849 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.02.2008 14:28


Боли. Боли ме, защото получих удар. Най-много боли от ударите на живота. Когато се сблъскаш с реалния свят боли много.

         За лъжата, лицемерието и омразата знаех само от приказките, а там всичкото това зло бива побеждавано. И когато знаеш за нещо само на теория е лесно да си кажеш: “Не ме е страх! Няма да се случи на мен!”

         Когато обаче го видиш и усетиш на свой гръб, наистина е различно! Сърцето ти се дави в обида и тъга, но някъде в това мътно блато блещука светлинка. Тя е бледа и едва потрепва.В нея намираш смисъл...

         Смисълът, това е борбата. Да се боря тази светлинка да се превърне в огън, огън, който да топли и свети, но не изгаря. Светлината – това са целите и мечтите. Трябва просто да вървя напред, въпреки  силните удари.

         Да, ударите на живота ме размазват, те проливат кръв от душата ми и сълзи от очите ми. Боли...

         Боли, но в борбата е надеждата. Нищо не се получава даром. Трудно е, когато го осъзнаеш, когато го почувстваш. Не трябва да разчиташ на другиго, за да ти предаде урок за живота. Този урок си го преподаваш сам.

         Боли... Но посоката не бива да се сменя – напред!Нека си  помогна  сама в разпалването на огъня!

Дора Солакова"04




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dorabora
Категория: Хоби
Прочетен: 169347
Постинги: 75
Коментари: 42
Гласове: 232
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930